niedziela, 13 stycznia 2013

Czas na kawę

dzień zakończyć kawą lub rozpocząć.... według uznania i gustu 
ja bez kawy nie funkcjonuję :) i stąd moja inspiracja

 





Zgłaszam moją pracę na wyzwanie w scrapki.pl wyzwanie #55

WARUNEK 5 zasad Doodling, warstwy, farby palcami,  40 minut i radocha. :))
oraz produkty z których miała być wykonana praca:



Radochy miałam dużo, materiały też posiadałam w domu - choć najwięcej problemu miałam ze znalezieniem gazet :) mama bardzo dużo kulinarnych czasopism i gazet wiec one mi posłużyły do stworzenia scrapa.

Również zgłaszam swoją pracę na wyzwanie Diabelskiego Młyna  pt Kubek Filiżanka

 


3 komentarze:

  1. A ja przepraszam, że zapytam, bo całość prezentuje się fajnie ale nie wiem do końca jaka to forma pracy? Tag, strona do art journala, scrap... ;)niemniej jednak dziękuję za udział w wyzwaniu i ozdrawiam ciepło- Novinka DT Diabelski Młyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest to pierwsza strona do art journala :))

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędna stronica! dzień bez kawy to dzień stracony ;) rozumiem Cię znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń