niedziela, 20 stycznia 2013

Gotowi na zabawę

Czas rozpocząć TAGową zabawę.
W 2013 roku 20 dnia każdego miesiąca o godzinie 20:00 będę publikować stworzony TAG wg podanych wcześniej wytycznych. Zrobią to równocześnie koleżanki z EKIPY TAGOWEJ 2013 jest nas aż 50! zapraszam do oglądania i do wspaniałej zabawy


INSPIRACJA NA STYCZEŃ
  
 Szary papier, koronka, srebrna wstążka!



A TO MOJA PRACA , została zainspirowana starą książką Wells "Wojna Światów" tak więc, mój tag ma formę i kształt czytanej starej książki ze śladami po kawie :)









Zapraszam do oglądania prac koleżanek


38 komentarzy:

  1. uwielbiam takie starociowe klimaty dla tego jak dla mnie jest świetny :)
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny klimat! Świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Niesamowity... rewelacyjna interpretacja jaka z ciebie artystyczna dusza...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca- chętnie widziałabym go jako zakładkę.Lubię taki klimat: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pięknie, i taki pomysl oryginalny z tą starą książką! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa, zupełnie inny tag -ale bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł ze starą książką! Te postarzania, przeszycia robią klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny i niezwykle pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja takze uważam że pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowy :) Świetny klimat stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Nietypowy, niesamowita praca! Mój fav!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny i klimatyczny tag :)podoba mi się bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  13. NO, no, mo ..... wymiękam!!! Pomysł genialny - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW! Wspanialy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super tag. Jestem pod wrażeniem. Mój drugi faworyt:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ranyyy!!!! Powalił mnie ten tag,jest niesamowity!!!Pozdrawiam serdecznie! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo cudo!! Strasznie mi się podobają takie klimaty, naprawdę mnie zachwyciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie ciekawy! Cieszę się, że jestem w tak zdolnej scrapowej ekipie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny!!! bardzo oryginalny! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. On wygląda jakby był fragmentem starej książki, wyszarpanym z niej;) Klimat stworzyłaś rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaskakująca interpretacja, chyba nie muszę pisać, że ogromnie mi się podoba?!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna kompozycja!!!
    Niesamowicie klimatyczny tag-jak z zapomnianej bibliotecznej półki;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten styl jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urzekł mnie! A też uwielbiam prace w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super tag, interesujace wykonanie. Bardzo lubie taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Bardzo podoba mi się forma Twojego dzieła!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna interpretacja! A "Wojna Światów" to może być - o Twojego taga ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. z dotychczasowych Twój najbardziej mi się podoba !!! jest rewelacyjny, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję dziewczyny, wszystkie są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojjj... klimacik jest ;) bardzo oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niebanalne podejście do wytycznych - Bardzo mi się podoba Twój pomysł i wykonanie taga

    OdpowiedzUsuń
  32. vintage pełną parą, a to jest to, co kocham najbardziej

    OdpowiedzUsuń