czwartek, 3 stycznia 2013

JUŻ JEST!



Już jest mój wyczekany zestaw do fotografii amatorskiej 
 
fot. wisienka 253
zakupiłam namiot w sklepie Wisienka 253, ciekawe czy spełni moje oczekiwania. 
Na początku można zauważyć niewielkie rozmiary złożonego zestawu.


po rozłożeniu namiot  w okolicach 60x60x60cm, zewnętrzna ścianka zamykana na rzepy, 
namiot dość pojemny - moja dwójka maluchów się w nim zmieściła.


na szybko z trójką zainteresowanych małych pomocników zrobiłam kilka zdjęć. 
Próbne fotografie były wykonane bez dobrych ustawień oświetlenia oraz innych parametrów. Poniżej przedstawiam efekt - przedmiot zaproponował syn.
 

Patrząc na zrobione zdjęcia obowiązkowo trzeba wyprasować tło namiotu ponieważ jest materiałowe i pogniecione - widać to na zdjęciach. 
Niebawem zrobię zdjęcia ze sztywnym tłem - brystolem. I podzielę się opinią

MOJE Wielofunkcyjne, przenośne studio idealnie nadaje się dla fotografa amatora i profesjonalisty i zostało zakupione TU

W zestawie znajdują się:

 1 x STATYW UNIWERSALNY DO APARATU Regulacja statywu od 16 do 30 cm.

 1 x SKŁADANY NAMIOT BEZCIENIOWY  Wymiary namiotu 63 X 63 X 63 cm. Stelaż lekki, metalowy, giętki.

 2 x LAMPA (HALOGENOWA) Lampy mają moc 50 W i posiadają wyłącznik. Żarówki GU10 do temperatury 5400 K. Wymiary lamp: 6,5 cm średnicy i 25 cm wysokości (maksymalnie).

 4 x TŁA (widoczne na zdjęciach)

 1 x TORBA 



 Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolona z zakupu, który z kosztami zakupu wyniósł mnie 110 zł










2 komentarze:

  1. Proszę o więcej zdjęć, bo też marzy mi się namiot bezcieniowy, ale nie mam zaufania do takich małych reflektorków. Nie wiem czy nie są aby za małej mocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowalo mnie to rowniez. Czekam na zdjecia z niecierpliwoscia. Ja narazie korzystem z aparatu i kawalka wiekszego papieru. Czasami, saczegolnie w pochmurne dni ciezko zrobic ladne zdjecie bez bocznego oswietlenia (niestety). Powodzonka ze sprzetem i zycze samych pieknych zdjec

    OdpowiedzUsuń