środa, 9 stycznia 2013

Nowe oblicze


Mojej kanapy za sprawą tych kolorowych poduszek 


3 kroki do poprawy wyglądu sofy:
  1. wybieramy materiał 
  2. szyjemy poszwy na poduszki
  3. ubieramy i delektujemy się nowym widokiem 
Kanapa jest już wiekowa a poduszki jeszcze starsze i to one mnie bardzo denerwowały.
Te czarno-białe prostokąty, które gryzły w policzek przy odpoczynku zostały obszyte materiałem.

PRZED:
PO

koszt operacji 30 zł
materiału kupiłam około 1,7 mb, starczyło mi na 6 poduszek (4 większe i 2 małe)

I PODOBA WAM SIĘ? Ja z chęcią zasiądę do czytania książki:

2 komentarze:

  1. Aż miło popatrzeć Moniko...matka polka wszechstronnie utalentowana......ZAMAWIAM 6 PODUSZEK -KASIA

    OdpowiedzUsuń

  2. Kasiu nie ma problemu,
    napisz mi na e-mail palipa.spa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń