poniedziałek, 21 stycznia 2013

transfer

zdjęcia na deseczkę, ma być staro i ponadczasowo, spodobała mi się ta technika :)
od dłuższego czasu planowałam się za to zabrać ale nie było okazji a szkoda bo efekt jest piękny, na białym tle wygląda jeszcze ciekawiej.
Już mam sporo zamówień na takie cudeńka na deseczkach, sercach, i podstawkach pod kubek




A to na umilenie zimowych wieczorów :) smakołyki do grzanego wina mojego wykonania.
Przepis znajdziecie TU


Moją pracę zgłaszam na wyzwanie w Pomorskie Craftuje

8 komentarzy:

  1. Oooooo ciekawa technika, słyszałam, ale nie znam, chętnie poznam tajniki, jeśli uchylisz rąbka tajemnicy...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi intrygująco ... może jakiś kursik pokażesz ???

    dziekujemy za udział w wyzwaniu POMORSKIE craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu:) Ciasteczka też biorą udział? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie myślałam o tym ale jeśli może brać udział to będzie miło :)

      Usuń
  4. Efekt super! I ja jestem zainteresowana kursem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i smakowite prace :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu pomorskie Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jaką technikę w końcu Pani zastosowała? To była praca wykonana z papieru fotograficznego? Też jestem zainteresowana zobaczeniem etapów powstawania takiego cudeńka na żywo.

    OdpowiedzUsuń