sobota, 23 lutego 2013

czerwona i ręcznie robiona

bez użycia dziurkaczy i wykrojników kartka urodzinowa.
do stworzenia spękań użyłam crack jednoskładnikowy, gdy kartka wyschła wyciełam z niej kształt i posłużyła mi jako ozdoba kartki. Kwiaty wycinane i kręcone oraz klejone. W pracy użyłam dużo perełek w płynie do wykonania zawijasków. Wszystko było wycinane docinane nożyczkami.






Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w Pomorskie Craftuje - Żyj kolorowo # - czerwony


jak również pasuje i leci na wyzwanie Silesian Craft - wyzwanie -niebanalne 


Silesian Craft

9 komentarzy:

  1. Przesliczna karteczka z spelnionymi wszystkimi warunkami wyzwania:)Dziekuje -zakwalifikowalas sie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj uwielbiam ja tekie mix-mediowe działania ....

    dziekujemy z udział w wyzwaniu POORSKIE craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka! Te spękania i zawijaski są bardzo klimatyczne, dodają całości uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca :)
    Pozdrawiam
    Alexandra / DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna! Dziękuję za udział w wyzwaniu DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :-).
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń