czwartek, 14 lutego 2013

puszka na słodkości

przyszedł czas na zmianę opakowań po słodkich prezentach moich dzieci. Puszkę zagruntowałam oraz pomalowałam farbą akrylową dół puszki na czerwono, następnie crack jednoskładnikowy i biała farba akrylowa. Na wieczko nałożyłam pastę strukturalną oraz farbę akrylową białą. Wybrałam owocowy motyw serwetki  - ponieważ już tęsknię za takimi smakołykami. Dodałam sztuczne perły oraz drobne korekty farbami. 






Pracę zgłaszam na wyzwanie EkoRECYKLING METAL powyżej umieściłam zdjęcie potwierdzająće wymogi wyzwania - METAL :)




Moje pudełko zgłaszam również do wyzwania w Scrapek.pl - Metamarfoza

5 komentarzy:

  1. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorskie Craftuje:D Widać, że się rozkręcasz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. to i jakoś "umkneło" ...... trzeba przyznać że udany recyklin ...

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuudna puszka, wisienki smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite,wisieńki wyglądają jakby skąpane w rosie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia

    OdpowiedzUsuń