środa, 20 lutego 2013

TAGI 2013 - LUTY

kolejna odsłona tagowej zabawy, w lutym tematem przewodnim były

"ZWIERZYNIEC - CZTERY ŁAPY" wytyczne Rudlis

Co się pod tym kryje: robimy pracę z dowolnych materiałów, w dowolnym kolorze, tag może mieć dowolny kształt, ale w naszej pracy musi być zawarte coś ‘zwierzęcego’ np. zdjęcie ulubionego pupila, stempelek słonia, odbita łapa psa, rysunek przedstawiający owcę, wiersz o żyrafie, dziurkaczowe kotki, papier w centkowane wzory itp.  Oczywiście w poście podajemy gdzie znajduje się element ‘zwierzęcy’ .

W pracy nie wolno użyć imitacji (ani prawdziwego) futra zwierząt, skóry.

poniżej moja praca:





zapraszam do galerii TAGÓW
 

Mojego ostemplowanego czarnego KOTA taga zgłaszam na wyzwanie

Wyzwanie tutorialowe - postemplujmy! 

ogłoszone przez SCRAPPO INSPIRACJE

Pamiętacie polski serial telewizyjny dla młodzieży z 1984 roku: SIEDEM ŻYCZEŃ. Szczęśliwie uratowanym czarnym kotem był Rademenes - który spełniał życzenia, taki jak mój na ogromnym Tagu, który będzie okładką art journal. 

w związku z tym zgłaszam moją pracę na Wyzwanie - MAGIA w Scrapujące Polki 

 


Mój magiczny kot leci również na wyzwanie "Miauuuuu czyli dzień kota...." w NAMASTE


 

39 komentarzy:

  1. Słodki ten koteczek. Może być fajna zakładka z tego taga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny kotek i kolejny inny :-)))Pasuje do tła :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. same - prawie same koty a jednak każdy inny - słodki ten kociak

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zamyslone powazne zwierzatko :) Fajny kociak i piękny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy kochają koty :-)) FAJNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki kociak,bardzo mi się podobają kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty górą :) A Twój jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kocur, elegancko się prezentuje się na twoim tagu;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy tag :) Taki prosty czarno-biały, ale ma w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie skomponowany :)uroczy kotek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w nim:) Tak cudnie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jakie cudne kocisko:) Świetne, warstwowe tło zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag, a kocur super :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kotek taki kudłaty... taga wyślij do Scrapo inspiracje tutorialowe wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO! Świetny czarny kocurek! Mam nadzieję, że przyniesie szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ supcio kocurek!!! Świetny zakręcony ogon i te okręgi - extra pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny tag i kocurek! Uwielbiam czarne koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny tag! Super tło i kociak!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny tag :) ten kiciuś jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny tag;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kiciunio! Fajną ma szyję, taką dłuuugą!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczny tag, podoba mi sie ze jest czarno bialy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kocisko i świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przejrzysty, podoba mi się taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjny ten kocio!!:)dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki puchaty kocurek :) mrrrr... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kartka, a ten kotek jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję bardzo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny ci on :)

    dziekujemy za udział w wyzwaniu - DT Namaste ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny tag;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Sympatyczna interpretacja kursu;) Dzięki za udział w wyzwaniu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń