środa, 20 lutego 2013

walentynkowy łańcuszek....

 
HANDMADE BY KI czyli Kinga ot taką sobie wymyśliła zabawę :)
jak się ona potoczy zależy w zasadzie od Was ...

ZASADY ZABAWY
---
1. pierwsza osoba, która chciałaby "zgarnąć" 
ten oto walentynkowy prezent / kieszonkowy kalendarz 2013/ pisze komentarz
i wysyła do mnie email z danymi do wysyłki na palipa.spa@gmail.com /wysyłka do 3 dni/
/jest to równoznaczne z akceptacją poniższych warunków zabawy !!!/
2. w ciągu trzech najbliższych dni wykonuje prezent - 
tutaj pozostawiam wam dowolność, 
ważne by na niespodziance znalazł się napis LOVE <3
3. trzeciego dnia /lub wcześniej - nie później/
umieszcza no blogu notatkę o zabawie kopiując te "zasady"
wkleja baner /poniżej do pobrania/ i zdjecie swojego prezentu ...
potem już tylko czeka na zgłoszenie się
"pierwszej osoby" chętnej do zgarnięcie prezentu ... itd itd ...
baner do pobrania :)
4. zabawa trwa od dziś do 14 osoby "łańcuszka" -
 ostatnia osoba wysyła prezent do Handmade by KI
/na blogu pisze wtedy tylko notatkę o zabawie ;)/
5. ważne ... jest to zabawa ... ale proszę rozpatrzcie uważnie wasze możliwości 
i chęć uczestnictwa by nikt się niepotrzebnie nie  rozczarował !!!
KALENDARZ KIESZONKOWY 
 
mam nadzieje, że zechcecie się ze mną "pobawić" ... miłego polowania ...


Do mnie dotarły już wspaniałe magnesy są bardzo duże i pięknie ozdabiają moją lodówkę,
 dziękuję bardzo Kinga

2 komentarze:

  1. to ja się ciesze, że zechciałaś się ze mną pobawić ......... :) ciekawa jestem kto u ciebie "złapie" prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) czekam z niecierpliwością na chętną osobę

      Usuń