poniedziałek, 20 maja 2013

TRYPTYK - tagowe szaleństwo - Maj

Kolejne tagowe odkrycie - 50 tagów 20 dnia każdego miesiąca przez cały rok 2013.
Wytyczne w maju to 3 x B czyli TRYPTYK'
KOLORYSTYKA:
BIAŁY, BEŻOWY,BRĄZOWY
KAŻDY Z TAGÓW MUSI MIEĆ JAKIEŚ POWIĄZANIE Z POZOSTAŁYMI !!!
Pojedynczy Tag musi mieć 80% kolorystyki takiej jak podałam np. na brązowym tle brązowe kwiaty z zielonymi listkami. Każdy z tej trójki ma być w takich kolorach jak podałam, czyli ma być 1 biały, 1 beżowy, 1 brązowy.Robimy 3 tagi o dowolnym kształcie, przeznaczeniu, wielkości itd. 
Tagi muszą mieć jakąś wspólną cechę by można je nazwać tryptykiem (użycie tych samych elementów dekoracyjnych itp.) 

Moja interpretacja poniżej




zapraszam do obejrzenia prac moich koleżanek 

                Ekipa tagowa 2013 

17 komentarzy:

  1. Śliczne przedarcia ;) świetne tagi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne,mnie też się te przedarcia podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe hasło :-)))Motylki świetnie ożywiają tagi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ze znaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie rozchełstane koszulki wyszły... ja nie mam sumienia tak rwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały pomysł - ciekawie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne! Bardzo mi się podobają!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący pomysł - fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi przedarciami fajny pomysł, a motylki takiej lekkości i delikatności nadają całej pracy:) Napis razem super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serce roście patrząc na te i-kropki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysl i jak fajnie polaczone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kompozycja - pomysłowy typtyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne tagi, fajne rozdarcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń