czwartek, 20 czerwca 2013

Muzycznie w czerwcu

Kolejna odsłona zabawy TAGOWE, 50 scraperek przez okrągły rok co miesiąc 20 dnia miesiąca o godzinie 20 publikujemy TAGI w odpowiednim temacie:

W czerwcu bardzo muzycznie:

Tym razem będę śpiewająco wykonywać swoją pracę, bo hasło na czerwiec:
to ZAGRAJ NAM NA TAGU!!!





Nie trzeba w swoich pracach inspirować się zdjęciem, ale tag musi mieć coś wspólnego z muzyką (instrument, nuty, tańczącą postać itd.) 
Można inspirować się jakąś piosenkę wtedy bardzo proszę opisać to w poście.
Cała reszta dowolna: kształt, kolor, wielkość, przeznaczenie itd.


zapraszam do galerii Tagowej

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca,baletniczka pięknie przystrojona...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! super to tło pod baletnicą i oczywiście ona sama!
    Podobnej użyłam na swoim tagu (też skusił mnie brokat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny tag!!!
    Kiedyś marzyłam o balecie... i na tym etapie się zatrzymałam, ale sentyment pozostał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie oprócz baletnicy zachwyciły papiery i jutowe elementy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna baletnica! Błyszczy, niczym gwiazda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie "zatańczony" ten tag!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny!
    U mnie też tancereczka, ale zupełnie inna stylistyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna baletnica! Piękne tło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie "ubrałaś" baletnicę:) Tag cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie nawet figury geometryczne tańczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję,
    w weekend zacznę przygodę po waszych tagach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny a balerina taka zwiewna ach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca, a baletnica cudna - wspaniale ozdobiona ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, świetny pomysł z tym obsypaniem stroju baletnicy brokatem!

    OdpowiedzUsuń